發文作者:米米 M&Ms | 16/08/2009

假期的第六天

昨日傍晚開始胃痛,今天已經沒事了,所以我亦沒有怎樣戒口。
 
今天下午出了去飲茶。這兒的點心好像全也是大點似,想找一樣小點也難,幸好味道不錯。
 
飲完茶後我又去了逛supermarket,我真懷疑自己是一名天生購物狂,因為即使我最近數天差不多每天也逛supermarket,但仍可以買一袋東西出來。
 
逛完supermarket後又是我的tea time,這次我試了一杯affagato。我還是第一次飲這種咖啡,但我想我不會再點這種咖啡喝的了。
 
飲完咖啡便又是時間慢跑了,今天我跑了十二個圈,但運動量好像仍未夠似的。
 


回應

  1. Lady: 放假嘛!

  2. ……….d相真舒服….又寫意

  3. Maggie: 謝謝妳!我只是時常痛,但沒事的。OQ: 今天又沒事了。Frank: 間中一次罷了,我差不多有一個月沒吃點心了。

  4. 睇你點心嘅相片,多數係傷胃難消化嘅,唔怪得你胃痛啦。小心飲食可保健康。

  5. 仲會痛???

  6. 真係開心, 每曰都有靚相睇, 人都開心我諗你的胃病比我嚴重, 我好小會胃痛, 早幾日可能係因為工作壓力, 有時比老闆罵完真係無胃口想食野, 不過小食多餐真係有用, 試下啦~

  7. Alan: Will try.

  8. 嘗試小量多餐吧


發表留言

分類