發文作者:米米 M&Ms | 05/08/2012

German Bridge

我自中學以後便沒有玩過German Bridge﹝德國橋牌﹞了。我還記得中學時期,如果有機會一班同學玩啤牌,我最喜歡便是玩German Bridge或是七級豬。有時候我在星期六做米米姐姐時,會遇到有小朋友要求一起玩七級豬,但要求玩German Bridge的真的少之有少,所以我已經完全不記得怎樣玩這個遊戲了。前天我竟然有機會再玩這個遊戲,真的很開心,但是我卻至今仍未學懂怎樣計分。

Responses

  1. 聽講衣家興玩三國???

    • 對呀!但三國很複雜。你很update呢!

      • 聽仔講姐..又唔係咁易買?? 真係想見識下~ 呵呵呵

        • 我仍未學識玩,但意思只圍繞殺,不太好呢!

  2. 與小朋友玩幾開心.

    • German Bridge是跟一些比較大的朋友玩。

  3. 玩得開心就得啦.


發表迴響

分類

