發文作者:米米 M&Ms | 21/11/2011

大懵

剛剛離開公司到機鐵站check in,準備出發到機場。就在我差不多到達機鐵站時,我便發覺原來我帶漏了公司電腦的power cable,但我又怕時間不夠,最後幸得同事的幫忙,幫我把power cable帶到機鐵站給我,但我則要忍耐同事有點兒難看的臉色,因為我要麻煩同事在lunch time吃飯途中放下筷子走過來機鐵站。都怪自己大懵,唯有回港後想想怎樣補償吧!


Responses

  1. 儘管面色難睇,危難中肯幫你一把,總要心存感激。

  2. 請飲茶~ 呵呵呵

  3. 真係幾懵喎!不過你同事比面色你睇又唔應該!買番份手信送比佢再請食lunch,又係同事面前感激佢,等佢順番條氣!

    • 算吧!人嘛,總是有脾氣的。

  4. 必要時買過條…nice trip 🙂


發表迴響

分類

