發文作者:米米 M&Ms | 07/10/2011

九型人格

你是屬於哪一型人格呢?你又認為我是屬於哪一型呢?

第一型完美主義者(The Reformer):完美型、改革者、原則者、改進型、秩序大使
第二型助人者(The Helper):全愛型、助人型、成就他人者、博愛型
第三型成就者(The Achiever):事業型、成就型、實踐型
第四型藝術型(The Individualist):浪漫者、自我型、感覺憑藉者
第五型智慧型(The Investigator):觀察者、思想型、理性分析者、思考型
第六型忠誠型(The Loyalist):忠誠型、尋找安全者、謹慎型
第七型快樂主義型(The Enthusiast):豐富型、活躍型、創造可能者、享樂型
第八型領袖型(The Challenger):能力型、挑戰者、保護者、權威型
第九型和平型(The Peacemaker):和平者、和諧型、維持和諧者

Responses

  1. 我是 5 號仔做膽,6 號仔做拖。

  2. 我自己覺得每一型我都有多少份,咁算乜嘢型呢?嘻嘻嘻…

    • 這麼利害?

      • 相信世間唔會有定型嘅人,每個人都係樣樣有啲嘅啩。

  3. 看來我是忠誠型+和平型。

  4. 我係岸居型……

  5. 789都似我嘅 🙂

    • 7、8、9似乎都與我無緣。


發表迴響

分類

