發文作者:米米 M&Ms | 10/01/2011

繼續矇查查做人

我的眼睛在滴了一個星期眼藥水後仍未有好轉,視線仍然像在熱淚盈眶般模糊,看來這個星期我又要矇查查做人了。

Responses

  1. 咁長手尾,以後戴con要小心啦。

    • 對啊!我以後要轉眼藥水牌子及轉用1-day即棄contact lens。

  2. 醫生點講??

    • 醫生上星期四說好了點,左眼復原比較快。他叫我繼續滴眼藥水,不用這麼快再找他。
      你的醫生又怎樣就呢?

      • 我冇繼續睇…等到出年先再做全檢~ 都唔覺有乜唔妥…麻甩係咁架喇, .呵呵呵

      • 有d麻甩係咁啫 🙂

      • 拿一個second opinion比較安全喔。

  3. 水汪汪的眼睛, sexy eyes 🙂

    • 不是眼睛水汪汪,只是視線像熱淚盈眶般迷濛而已。

      • 再過幾日就冇事啦, 不過都要早睡夠精神噃 🙂

      • Yes, sir!

      • 嘩,迷濛嘅眼神好吸引男仔架噃,或者有塞翁失馬之福都未定…呵呵呵。

      • 最弊是我的樣子不行呢!

      • 太謙虛咯 🙂

      • No lar.


發表迴響

分類

