發文作者:米米 M&Ms | 06/05/2009

香港海防博物館

昨天在家休息了一天,今天我又把握時機出動了,因為今天是我假期的最後一天。
 
中午在家與爸媽吃過午飯後,我便帶媽媽到了筲箕灣的香港海防博物館。
 
我特別選擇今天到博物館,因為今天是星期三,所有康文署的博物館在星期三也是免費入場的。
 
博物館在筲箕灣的一個小山丘上,面對著鯉魚門,環境實在優美得很,即使對香港海防歷史沒什興趣,到哪兒逛逛也能令人心曠神怡呢!
 

Responses

  1. Frank & Lady: I see.

  2. 啊….去過一次咁多

  3. 朋友唔得閑陪我去,老伴當日做瑜伽。

  4. Frank: 這麼巧合?為何一個人去呀?

  5. 依家睇到你哋下午去嘅。你哋到嘅時候,我已經走咗囉。

  6. 咁橋?我又係擒日朝一支公去咗海防博物館,點解唔見你嘅?你哋幾時去架?

  7. OQ: 那你要留意了。Alan: Thanks.芬太: 有時間可以去看看啊!

  8. 午安~經常在筲箕灣通過,但就未去過香港海防博物館添.

  9. 開工咯 =))

  10. 8-)…….. 悠完又要搏殺……………….今次 CHECK 洗唔小, 好彩有保險…兩年後~~~~~


發表迴響

分類

