發文作者:米米 M&Ms | 01/04/2009

上癮

兩天前我才說要戒飲奶類,今天我便破戒飲了一杯hazelnut coffee了,我想我已經對咖啡上癮了‧‧‧

Responses

  1. Lady: 那便算了。

  2. Alien: Will try.

  3. 我戒不到奶茶…………但已算飲少左

  4. oh ! 係即沖架…. ummm.. 都明, 咁盡量飲少點啦 !!

  5. Alien: 昨天我飲的是即沖咖啡,分不開奶的啊!妳知道我喜歡的味道像小朋友般,所以我想我還是喜歡奶與咖啡一起的味道。

  6. 戒到兩天已很好 … ummm … 唯有試吓比少點奶, or 飲齋啡 .. 我都飲過一排齋啡架. 不過唔知妳個胃仔又受唔受得齋啡 :p

  7. 艾瑞克: 幸好我不算飲太多。

  8. 要戒也不是一時三刻可以做到!

  9. Alan: 我一向沒甚內性,希望腸胃沒事吧!

  10. Haha, so quick. =)


發表迴響

分類

