發文作者:米米 M&Ms | 11/12/2008

聖誕禮物

昨晚包聖誕禮物,由十時許一直包直零晨二時,因為我要趕起在星期六送給我做義工時認識的那班小朋友,希望他們有一個快樂的聖誕。我已經有數份禮物不用包,因為我找賣禮品的店舖幫我包了,可是我實在不是專業包裝,所以手法全不純熟。
 
可是我昨晚忙了一整夜後,較早才發覺原來這個星期原來由另一位朋友做義工,是上星期我聽錯嗎?早知不用開夜趕工了。
 

Responses

  1. Alan: 對啊!Maggie & Lady: 我只是想那班小朋友開心而已。芬太: 時光飛逝...

  2. 又快聖誕…….

  3. 下次喇……有心有心 ^^

  4. 你真係好有心呀~

  5. 哈, 又夜瞓, 咁可以扮聖誕米米啦.

  6. Alien: 不會了,待我下星期肚腩再大一點,才扮聖誕米米派吧!

  7. 包得好靚喎 ! :)吓 ?! 係咩 ?! 但你都可以照去架 … 做聖誕米米羅 😀


發表迴響

分類

