發文作者:米米 M&Ms | 09/10/2008

今天傍晚終於走了去看中醫。
 
中醫朋友幫我把脈後說:「為何妳的脈又是這樣?」
 
我問中醫朋友:「怎麼樣?又不好?只是虛而已吧?」
 
中醫朋友答:「虛!鬱!...」
 
我心想:「什麼?什麼是鬱?我都沒有告訴妳我最近心情如何,妳又知我鬱?」
 
中醫朋友繼續問我說:「為何妳的黑眼圈又利害了?」
 
我又答:「什麼?我的黑眼圈一向是這麼黑的啊...」
 
結論是:從今天起我又要每天飲中藥了。
 
後記
 
昨晚零晨一時睡覺前為了自己的工作祈禱,禱告後我想的東西也是我最近忙著的工作,而清晨臨起床前所擔心著的亦是我的工作,我開始懷疑究竟我昨晚有否入睡?
Responses

  1. Maggie: 因為我最近數天太忙了,所以便沖一杯麥皮食算了,但我晚餐可吃不少啊!
    Lady: Good to know that.  Have a nice weekend!

  2. 中醫都有d所謂"開心藥"(舒鬱結作用既)
    我昨晚終於好瞓番 ^^

  3. 午餐食麥皮? 夠吾夠營養呀?

  4. Alan: 我不知道自己有否這麼長命啊!
    Maggie: 謝謝妳的詳細解釋啊!以我的症狀而言,我想我是肝鬱,好像一年前亦有聽中醫朋友提及過,怪不得我面色這麼差了。碰巧我最近數天的午餐也是麥皮呢!
    OQ: 好!祝你早日OQ成功!

  5. Q嬸都食左成個月中藥………………………………
    我就勤練岸居神功,對抗 ~虛!鬱 !
    打坐練功,氣聚丹田…………………………..

  6. 其實中醫談的「鬱」有好多種 (好似至少有6種), 氣鬱是其中一種啦, 簡單來講就係氣血不順, 氣行則血行,氣滯則血瘀。總之無論是氣血又或是經脈都以通為最好。
    其實中醫辨證, 好著重病者的情緒, 因為直接影響到五臟六腑, 正所謂: 怒傷肝 ,喜傷心,思傷脾,悲傷肺,恐傷腎。
    所以要醫鬱, 就要醫肝, 肝吾好排毒自然都吾好, 皮膚自然都吾會好, 吾知你會吾會覺得胸口悶, 腹脹, 口乾眼紅便秘等? 如果有呢就係肝鬱啦!
    我諗你多數都係因為工作, 我建議你最好早睡早起, 多d食吓麥皮, 保持大便暢通, 皮膚自然好, 不過最緊要都係心情呀!
    (PS: 以上都係我一知半解咋, 你當聽吓就算啦, 呵呵! 不過都希望幫到你)
    吐,

  7. 長命工夫長命做

  8. Frank: 我現在只是煩惱工作啊!

  9. 係唔係:「虛火上升,鬱結在心。」?

  10. Alien: 我今天笑著看中醫的啊!

  11. 有時可能睇樣都睇到lu ..
    總之夜開點啦 ! 😉


發表迴響

分類

