發文作者:米米 M&Ms | 15/09/2008

中秋假期

這數天假期我天天也有外出謝謝友人與我一起渡過了這數天的假期,謝謝友人與我一起渡過了這數天的假期。
 
前天做完了義工及facial後,便與朋友吃晚飯,之後又上了朋友家打攪她。
 
昨天又入了洪水橋另一朋友家BBQ,但天氣實在太熱了,不消兩句鐘我們又捷返友人家裡享受冷氣。
 
今天要休息了。
 
P1150172
 
剛才換床單時又弄傷了數天前的傷口,究竟何時才能結焦?
 
P1150150 (revised)
 
﹝謝謝友人昨天的攪笑包紥。﹞

Responses

  1. OQ: 這是我的願望之一。
    小雯: I think that I would have scars as the wounds fester everyday after I take the shower.

  2. Remember not to "meet" the 焦,otherwise you would have scar.

  3. 心身兩忙中還能當義工照顧小的朋友,服妳~
    希望妳能有所得著~

  4. Miffy: Thanks.
    Alan: 但我不是小孩子嘛!
    Lady: 現在傷口終於乾了,我是一個不戒口的人。
    Alien: 萬分願意啦!
    我終於買了噴霧膠布了!

  5. haha ..去我到?!咩嘢都無之餘又細..妳肯黎我都好 welcome ge .. hehee

  6. 好d未? 需要戒口嗎?

  7. 過幾日冇事啦, 阿媽話細路仔唔跌過唔會大架 =D

  8. oh poor you… get well soon…
    Happy mid autumn! 🙂

  9. 芬太: 所以現在很麻煩,傷口至今仍未乾,要待它乾了才能睡。
    Maggie: 我反而是煩在天天要穿裙子,免得弄痛傷口。
    Frank: 傷口只有一隻母指那麼大,只是我朋友包紥得比較誇張而已。

  10. 咁大陣像,傷口唔係咁大吖嘛?

  11. 根據我上次的經驗, 起碼都要成個星期, 真係幾煩…沖涼又煩, 又唔著得裙….

  12. 傷係呢個位置比較難好,如果係冬天更甚.
    小心…
     

  13. Alien: 那下次上你家啦!XDDDDD

  14. 係啦,真係要謝謝,成日搞人地屋企, hehe… :p


發表迴響

分類

