發文作者:米米 M&Ms | 03/07/2008

上司鬧人 句句入「 辱 」﹝轉貼﹞

Net 人 記 得 電 影 《 穿 Prada 的 惡 魔 》 裡 , 梅 麗 史 翠 普 的 精 湛 演 技 , 那 些 蔑 嘴 、 叉 腰 、 一 副 趾 高 氣 揚 的 神 態 , 讓 一 眾 打 工 仔 恨 得 咬 牙 切 齒 。 究 竟 劇 中 橋 段 有 多 寫 實 ? 從 「 你 上 司 曾 用 甚 麼 說 話 來 侮 辱 你 ! 」 帖 子 可 見 一 斑 。
 
網 友 epans 喝 水 時 上 司 會 說 : 「 你 成 日 飲 水 … … 係 咪 有 口 蹄 病 。 」 做 sales 跑 不 到 數 回 就 被 罵 不 是 人 , 「 我 養 狗 都 係 放 佢 出 去 咬 人 , 對 你 哋 都 係 咁 , 出 去 跑 條 數 返 嚟 ! 」 別 以 為 努 力 工 作 便 沒 事 , 只 換 來 一 句 , 「 不 要 只 像 一 隻 牛 似 的 死 做 爛 做 , 要 用 吓 個 腦 做 嘢 ! 」 edmondphk 出 糧 時 老 闆 大 喊 : 「 貼 錢 買 難 受 ! 真 係 畀 多 咗 你 , 你 邊 值 咁 多 ! 」 請 病 假 就 更 是 死 罪 , 「 行 得 走 得 好 死 返 嚟 開 工 , 公 司 有 畀 人 工 你 , 你 病 都 要 坐 響 屋 企 on call ! 」 某 校 職 員 遇 白 事 請 假 , 「 校 長 , 我 阿 公 同 阿 爺 先 後 喺 同 一 個 星 期 內 走 咗 。 」 校 長 稱 : 「 佢 哋 兩 個 好 friend 架 ? 」
網 友 jw162 曾 遭 上 司 用 以 下 句 子 侮 辱 : 「 你 想 調 部 門 呀 ? 除 咗 我 , 仲 有 邊 個 會 收 留 你 呀 ? 」 「 我 都 唔 明 上 面 點 解 會 請 你 , 畀 我 就 唔 請 你 ! 」
Net 人 忠 告 這 些 上 司 , 風 水 輪 流 轉 , 還 是 別 去 得 太 盡 。
 
 
﹝2008年7月3日蘋果日報﹞

Responses

  1. 點樣算OQ?? 如果用英門泥答, 需要 Dr 先可以好生動詳盡咁話俾您知……………
    如果用中文, 咁就簡單得多, 岸居即係話唔係水上人,空中飛人或姐世外高人都算係岸居人,再算落去妳出門口望天數白雲加埋落雨數雨聲或者臨天光認下有乜聲,加埋除妳已經生存既日子減剩低既日子,咁算算下就算倒數出嫁喇……到時單聲俾我知~~呵呵呵

  2. OQ: 講得好!
    Lady: 對啊!
    芬太: 但不可以這樣的嘛!

  3. 老闆駡上司,上司駡下屬.

  4. 駡人果個多數係上司,唔係老闆.

  5. 有d人講野真係好無品!

  6. 我重記得未炒前同腦細講 : 唔係你大聲我就做, 細聲我就唔做………………..

  7. Alan & Frank: 對人尊重這樣簡單的事也不懂,怎配做人家上司呢!
    Maggie: 性格缺憾,祝他好運。
     

  8. 「死蠢,一碌木咁,養隻狗好過養你。」

  9. 我之前個上司都好自大, 有佢講無人講….

  10. 唔好侮辱我智慧, 我至係你上司, 唔使你教…下刪數十字


發表迴響

分類

