發文作者:米米 M&Ms | 24/05/2008

忙、忙、忙!
 
最近兩個星期,不,應該是近年來才對!近年來一直在不停的忙著工作,起初以為是所有projects也碰巧一起進行才會這樣忙,另外亦與自己的性格及工作方式有關,但自己卻怎也改變不了自己那頑固的性格,所以一直也很惱恨自己。最近我發覺原來問題不單只是上述這兩個,還有其他的因素。
 
其實數個月前連媽媽也叫我跟老闆談談我的情況,而爸爸則在上星期叫我轉工,可是他們不明白這個情況有部份原因是我自己的問題。
 
雖然自從在放完長假期後的數天感到抑鬱後,現在已經好了很多,可是我的工作時間依然沒變,而這種情況已經維持得太久了,人家有peak season跟slack season,而我則好像一年365天也是peak season似的,我真的感到很累。我的年紀不少了,已經不可以像那些剛出來做事的人一樣捱更抵夜,我要認真的想想怎樣跟老闆說了。
 
今天下午便要上京工幹,自兩年前椅子朋友到北京工作後,今天我終於可以去探望她了。
Responses

  1. OQ: 我確是年紀不小嘛!
    Celine: 唉...

  2. 米米,我也有類似的問題,最近都開始考慮轉環境. 老實講,我最近take o左一個extra task,因為上邊話d野做唔晒要救火,我就應承o左,結果精神分裂o甘滯,野無你o甘多,不過就係好多issues要一一解決,所以都好花腦汁,人又周圍騰,但係我同自己講,當學野lor,點知有次見到大大大大老細,佢居然話,你響度做o羊啊?原來叫我幫手既阿頭都無同大大大大大老細講我幫手既事…心情真係灰到變o左黑色. 今日仲收到d email話我未交野,但係,我接手時無人同我講要做,又搞到我好似無做野o甘,真係好想喊,o甘辛苦做o羊呢..呢幾日都係做到無表情,等死o甘既款
     
    共勉之啦..唉…
     
    椅子?係唔係四眼o個位?

  3. 為五米折折腰……….趁年青勤力搵食嘛~
    妳唔好認老啦,好心妳~
     

  4. Alan: But I\’ve been finding the method for years.

  5. 要改一定有方法嘅

  6. Lady:  This is the opportunity cost.

  7. 幾年前我就係發覺自己不及後生時, 才找家下呢份較無壓力工, 當然待遇不同以前咯

  8. 隻雞咁厚都剪到咩?

  9. MORNING ^^


發表迴響

分類

