發文作者:米米 M&Ms | 20/01/2008

不敢再想了‧‧‧

上個星期每一天也要開會,雖然大部份都是內部會議,但亦需時不少,加上我做事的速度慢,所以每天也忙過不停。
 
不知道是否因為在工作天太忙了,一到weekend我便不想做任何事,就連帶了回家的工作也不想做,只想在家休息。
 
後記
現在我想不休息也不行,因為我在傍晚時便開始胃痛,可是我還有很多工作未做,明天早上七時多便要返公司,我不敢再想了‧‧‧ 
Responses

  1. Frank:我只是因為嚵嘴吃得太多才胃痛的,不是因為工作呢!
    Lady:保重啊!
    Maggie:我‧‧‧一言難盡。

  2. 你份工好似重慘過我啦, 我打算4月遲職, 你有無咁嘅打算呀?

  3. 放左工,唔好再帶工作返家啦, 要減壓啊 ~
    我應該好番既喇…..仲有個點點痰….想食中藥清埋佢咯

  4. 工作壓力太大了!小心身體!

  5. Alan及芬太:我還未休息夠呢!

  6. 工作壓力大行下山都唔錯架~

  7. 有假期多點休息.

  8. 整天休息充電亦不錯的.


發表迴響

分類

