發文作者:米米 M&Ms | 19/07/2007

沒有傾訴對象的生活

自上星期五起我的好友兼同事放假以後,我便要展開在公司裡沒有傾訴及發牢騷對象下的生活。在過去數天我沒有什麼特別的感覺,但自今天工作上有些不如意的事發生後,我只是坐在自己的坐位上發呆,覺得有點兒孤立無援,可是我以後仍有漫長的日子要過這樣的生活呢!
 
今天早上我終於把所有醫生處方給我的藥吃完,可是我仍然有咳嗽,而晚上喉嚨又開始痛了,要早點休息了。
Responses

  1. Alien:但是有時候我都不知道我能致電給誰。 

  2. 唔好咁諗啦, 仲有friend架麻 …
    咪打個電話 or mail 比 friend 呻下羅 … 我都係咁之麻 …

  3. Alan:在這裡寫?不大方便啊!因為‧‧‧
    由於昨天及今天的病情差了點,所以今晚去了看另一位醫生,那位醫生也說我氣管敏感,處方了一些很苦的綠色藥丸及很難入口的紅色咳藥水給我,還告訴我這兩種藥都會頗drowsy,希望今次的藥有效吧!
    芬太:問題是我時常也有這種感覺呢!其實是自己的問題而已,我知道只要自己盡力而為,人家的說話不要過份take it personal便是了。
    Ronica:沒辦法,我也發覺自己最近兩年的抵抗力弱了。You take care!
    OQ:我上星期已經有病毒感染,現在只是未痊癒罷了。
    到英國參加童軍大營?真羨慕!少了一個人與你分擔Q嬸的牢騷,那便要辛苦你了,你要好好陪在Q嬸身旁啊!
    熱檸樂:Same here,但現在仍在觀察第二個醫生所處方的藥有否效用。
    Venus:我昨晚去了做message及刮痧,所以夜了回家。
    Lady:我也不知道原因啊!

  4. 俾d時間適應(在公司). 妳係未食左d咩野令喉嚨敏感咳呀?

  5. 你真係要早點瞓啦…病仲零晨寫blog…
    今天瞓醒好d未呀???
    有時我想發泄下就將唔開心嘅嘢寫落張紙到,再撕爛佢,咁d唔開心就會好d爛紙咁..無咗..
    唔知呢個方法對你有無效呢???

  6. 已經睇過兩個醫生….都係咁.

  7. 係唔係甲型流感呀,我個細仔都中招,燒左兩日死死下咁.俾我笑到佢暈,Q嬸係咁話我黑心….聽醫生講這流感月前很兇猛,但現在已近尾聲..妳保重呀,病左又冇人呻真係好岸居嫁~~~個細仔星期一要去英國參加童軍大營天…..Q嬸又有排鵝喇~唉

  8. 又病!! 小心身體呀… 好忙呀… 走先~

  9. 有些不如意的事發生時,
    先會有這感覺啫,
    過一陣子就會平復返啦~
    多d休息.
     
     

  10. 咁妳寫喺呢度嘛.
    妳可能有敏感咳,只有靠身體抵抗力, 咁多休息啦


發表迴響

分類

