發文作者:米米 M&Ms | 09/11/2006

Choco Cripsy Cake

很久也沒有做蛋糕了,今晚我與一班同事走了去學做蛋糕,同事們選擇了做Choco Cripsy Cake﹝脆栗九重天﹞,十六位同事一起做蛋糕,就好像回到中學時上家政堂一樣﹝湊巧中學時期上家政課也是十六個人一班﹞,感覺很有趣。經過三個半小時的努力,我的蛋糕終於完成了,外表雖然不太美觀,但總算順利完成了。回家後我嚷著要爸爸試味,他以為蛋糕是我自己買回家的,告訴我已經刷了牙,不吃了,我便隨即嘟著嘴跟他說,「不行,這個蛋糕是我親手做的!」我沒有理會他的反應便切了一小件蛋糕給他試食,誰知他吃完一件後,竟然自己走去再切第二件來吃,我想味道應該還可以吧!

Responses

  1. 睇來好好食BOR,請問點樣download來試下味?

  2. 外星妹、小白及米飛:無問題,待我遲些空閒些再約,但我不保證一定能成功啊!
    福太及Halu:都是有賴師傅的幫忙。
    OQ叔叔:為何Q太不快呀?是否你對她不好呢?試試叫她與妳參加一些活動或上一些興趣班,認識多些朋友也無妨呀!
    Maggie:不算太難,只是材料準備那方面比較麻煩,所以師傅準備了所有材料,甚至乎分好份量才給我們。

  3. 嘩, 妳好叻呀! 呢個都幾難整呀!

  4. 真係好想約Q嬸泥食妳D cake 同埋等妳開解下佢~~

  5. 好好喔
    我也想吃米姐做的cake

  6. 嘩~見到都想食呀!

  7. woow….great idea bor.. 我哋4個人好似很久沒gathering bor…… ^_^

  8. 最理想家居 ~~~~  

  9. 放心, 我屋企好齊呢 d 工具架, 妳嚟我度整啦!!!!
     

  10. 咁樣 ….   um …. 小白妳屋企有無呀 ?!?! 我唔記得添… heheee..
    我地一於搵個比人米米 … 等佢整比我地食 ~~~~ :))))

  11. 小白、米飛及外星妹:我也想在家中再做,可是我家中沒有焗爐及有關的煮食工具呢!
    天使路人叔叔:其實我對很多東西事物,如hang gliding、攀石、編織、saxophone、古箏等也有興趣嘗試﹝因為我仍在尋找我的興趣﹞,只是我沒有太多時間,而且我怕我會三分鐘熱度。
    Ronica及外星妹:我最初以為栗子會很甜,但這個蛋糕的甜味卻剛剛好啊!
    LadyLam:吃一口獎勵自己也未嘗不可。

  12. 米米妳好叻呀, lady減肥中都想食一大啖添 :p

  13. 嘩~ 我好 like 栗子味嫁~~~ 好似幾正 wo~

  14. 嘩 !!  勁喎 ~  掂喎 ~
    仲要係"栗"添 … 我鍾意食架 … 下次下次 …

  15. woow… look yummy….. pls make one for us…. wakakakakakakaka…. ^_^

  16. 您嘅興趣真係多元化

  17. 嘩!!真係好正喎!!!
    下次出嚟, 整俾我哋食得唔得??!!!
    真係好想食呀~~~~衰嘢!!!
     


發表迴響

分類

