發文作者:米米 M&Ms | 27/07/2006

怪不得這麼累

剛才放工後怱怱走了去上seminar,路途上很不習慣且有一點點孤單的感覺,因為以往我每次上seminar及courses也會與好友K一起去的,如今只剩下我自己一個了。
 
上完seminar後,我又怱怱走回公司繼續埋首工作,剛才抬頭一看,才發現現在原來已經十一時多,怪不得這麼累,要回家了。
 
﹝小啟:小雯,thank you for your help!﹞

Responses

  1. 十一時咁夜? 偶一為之好喇, 阿妹!

  2. NITE ~~

  3. 我又来转咯!不要太努力啊 !身体是本钱啊!

  4. 就放假啦~

  5. ^_^

  6. 一放完假便咁博? 小心身體好喎! 早o的休息

  7. woow… u\’ve been working soooo hard… pls take gd care of yrself…. ^_^
     

  8. 妳份工好似謀殺人咁嘅?!?!?!?!?!
    12點半~~~我瞓咗 lu~~~
     

  9. 咪係 .. 咪成日得個up字啦 ..
    仲要成三點都唔瞓 .. 想點呀您 ?!?!?
    長命功夫長命做丫麻 …  take care 先得架 .. 
    哎呀 !! 長氣alien 又出現添 … :p
     
    喂喂 .. 真可惜今晚無得見您添 ..
     

  10. 外星妹:給妳捉到了!我結果十二時半才離開,傻了呢!

  11. 咁您依家係邊樹呀 ?!
    好似 …   快D閃啦您 !!!
     


發表迴響

分類

