發文作者:米米 M&Ms | 30/05/2006

法國菜

今天中午雖然下著雨,但我仍是出外用膳,因為早在個多月前約了數個同事到一家私房菜館吃法國菜。
 
其實我很少品嚐法國菜的,對上一次吃法國菜已經是七年多前,那家法國餐廳亦早已結業。我印象中法國菜雖然很美味,但價錢亦頗為昂貴。
 
今天所到的那家法國私房菜館質數真的頗高﹝又或者是我對食的要求不高,因為我就算是大排擋也可吃得津津樂道﹞,單是餐前的麵包蘸上olive oil及vinegar也已經叫我非常回味,加上那的jazz music,我與我的同事也非常滿意那家私房菜館的食物及環境,而且那兒的價錢尚算合理,一個two course的set lunch包括coffee and tea也只是大概九十元,偶爾吃一次,也算是一件樂事啊!
Responses

  1. 我淨係想 play hard……….hehe……….

  2. 乖 ~
    咁有無 "RELAX" 咁呢 ?! 
    我就有啦 ~~~~ 今日洗左好多野, 連錢都洗左好多 .. 😀

  3. 外星妹及小白:我今天會take a rest,不回公司工作了。我不是一個workaholic,只想work hard and play hard,我也懂work-life balance的,no worries! ; )

  4. 佢唔洗返工, 但係可能喺屋企都要做公司嘢, 就算唔洗佢都要 "RELAX" hahahaha………..

  5. 早呀 ~~
    今日有無得休息呀???
    希望妳唔使做公司野啦, 今日 ….
     
              休下啦 ~~~

  6. 上文中所提及的法國私房菜館資料如下:
     
    Bonheur
    地址:香港上環文咸東街22-26號柏廷坊6樓
    電話:2544 6333
    Lunch (2 course menu + tea/coffee, HK$88 onwards): Mon to Sat (noon to 2p.m.)
    Dinner (4 course menu, HK$348/pax): Mon to Sat (6:30p.m. to midnight)

  7. 響邊~ 我都想try try~

  8. 中環食一個普通lunch 都要成四五十蚊啦, 妳食法國菜喎, 一百有找, 好底架喇~~
     

  9. 如果拍拖去食法國菜較浪漫,平時偶爾吃一次頗好,不過我覺得法國菜又貴又少唔底食~

  10. 食完可以再食,
    中點喜點自已點………

  11. 間餐廳喺邊架?

  12. 最緊要食得開心嘛 :p
    靚女未覆我6月10日之約喎

  13. 🙂  nice ~ 
     

  14. 生命中盡是生活的點滴, 生活中的點滴盡是樂趣..不過都係咁夜瞓


發表迴響

分類

