發文作者:米米 M&Ms | 12/04/2006

非人丫環生活之一

今天過了我第二天的丫環生活。
 
我公司樓下有一家cafe,回公司前,我就先到那家cafe買早餐。去年到台灣出trip時,我差不多每天早上也會在那裡買奶茶及麵包當早餐。雖然那裡的奶茶是用普通的茶包沖,但不知道是否因為那cafe是用maple syrup或是honey來沖奶茶,味道就跟珍珠奶茶的一樣香。縱使是簡單的菠蘿飽也特別好吃,味道雖不像香港的那麼濃,但較香港的菠蘿飽香,太美味了!
 
我自從吃過早餐後,我與我的老闆及另一位同事便一直不停的工作至晚上八時半。他也很利害,我們大概八時半回到公司,他便一直坐在我的對面不停工作,我沒有看到他喝過一口水,亦沒有看到他離開坐位上洗手間。Lunch的時候有人幫我們買了便當,有蚵阿煎、新竹米粉、清菜及貢丸湯,多得我也吃不完,但他只吃了一口蚵阿煎便停手了。為何他可以不吃、不喝、不上洗手間,坐在他的坐位連續工作十二小時?因為他就坐在我的對面,這令我喝口水或者是上洗手間時也好像是在躲懶似的,他還要每隔一段時間便問我工作的進度,這給我很大壓力,所以我也不敢怠慢,整天努力的在做、做、做。
 
 
 
Responses

  1. 今日丫環如何呀??

  2. 你位同事我識唔識架?我有d擔心佢個腎…老實講,如此搏命會換到什麼?don\’t talk to me about loyalty, it is stupid to be loyal to a firm. If you burn yourself out, no one in the office will appreciate it.
     
    米米,要自己保重,沖d花旗蔘飲吓之類. 人體設計係應該久唔久運動一下,如果唔係好容易靜脈栓塞架。

  3. 你係唔係做ACCOUNTANT…..我朋友個同事又係咁變態架!

  4. 米米似係 auditor 噃

  5. 唔係每個老闆都識做人. 佢既以身作則, 如戰在弦的無形壓力, 真係令到下屬不好受. 自己找尋適當舒緩方法咯 (別捱出病)

  6. 早呀 ..
    哎呀~ 洗唔洗呀 !!
    係啦, 學小白講 … 唔好比自己咁大壓力啦 !!  仲有, 佢唔去者 .. 你當然可以去啦 … 仲咩要咁對自己喎. 可以係有限時間內交到野咪得羅.  點可以水又唔飲, 廁所又唔去架 !!!!!!  唔可以咁架 !!!! 
    有時我成日覺得 .. 忙忙忙 … 都要抽幾分鍾出黎抖個氣, 飲下水去下廁所架麻 …    定係我真係未賞試過呢種忙呢 ?!?!?!
     
    anyway, take care !!! get back in tomorrow, right ?!!
    努力 !!! q^_^p

  7. 每個人成功都有方法, 我唔buy 夜瞓架

  8. 不要給自己太大壓力,每個人對工作的態度不一吧!
    喝口茶,去個洗手間,洗個臉,舒展一下筋骨,可能對妳來說,是件好事呢?頭腦比之前還更清醒,對工作更有幫助呢?
    輕鬆少少吧!


發表迴響

分類

