發文作者:米米 M&Ms | 09/04/2006

順利過度

三個月了!事發至今剛剛三個月,我竟然順利過度!?
 
時發初期我真的不相信自己能夠捱過這段日子,在最初的一個月裡整天只管哭、哭、哭,無論是在家,在公司,或是在酒吧也是這樣,終日頹頹廢廢的,晚上又徹夜難眠,就連媽媽也給我嚇怕﹝Sorry, mom﹞。
 
第二個月比較好一點,但仍是會哭,仍是常常失眠。
 
第三個月開始哭不出來了﹝除非受了酒精影響﹞,但仍會間中失眠,而且還會發惡夢。
 
明天便進入第四個月了,我不想再count了,我受夠了!雖然我沒有辨法忘記這六年的感情,亦不想忘記,但我已經把這一切放在一邊,若要偶爾或在獨個兒時想起,便由它吧!其實我已經擁有很多,非常幸福。現在我要做的是要愛惜我自己,愛惜我的家人及朋友,珍惜我所擁有的一切!我要每天也都笑著過!
 
啓事
感謝在這三個月裡多人的安慰、容忍及體諒,特別是我親愛的家人及朋友A、B、C、D。謝謝你們!I love you all!
Responses

  1. 你地而家知點解我叫路人A 啦, wakaka

  2. 很累,要睡了。

  3. 小白:今天也頗早放工,九時多我便回到酒店了,但我又是弄弄這弄弄那,直至現在才開始繼續工作…

  4. 唔好掛住我啦!返嚟同妳去唱K吓

  5. 米米終於有得休息嗱~~定係仲要繼續做呀?

  6. 謝謝各位的留言,亦歡迎你們踩場。其實你們的留言也給我很多鼓勵啊,大家一起努力!

  7. 米米 踩踩場 人生應忘記悲傷,留低開心………..

  8. 唔知Z有無我份呢?

  9. 朋友A、B、C、D,數到我未?幸福要自已爭取,努力!

  10. 堅強d呀……..不要再想過去的事…悲傷已過去….不要回頭望….向前走…….明天會更好!!!! 加油!!!! 努力!!!! 我哋支持你!!! 你一定會再次得到幸福的!!!! ^_^v

  11. 米米 ..  你係個邊咩環境呀 ?!!?
    唔駛掛住小白, 咁掛住aline啦 .. kekeke ….
     
    今日香港好好天, 不過都唔知點解咁大風, 頭先lunch出去寄信, 吹到我癲雞咁  +_+

  12. 妖..又喺嚟啲...悶

  13. M&Ms 米米原來你近來在情路上受到挫折,這些個案在十年前大陆初開放,二奶高峄期時有好多,我身邊有兩個朋友都出現過離婚收場,她們都經過一段時間的痛苦期,堅強咁面對,現在她們都活得比對方好,相信你都可以做到,唔值得為一些人而折磨自己,唔開心時可以同大家訴下心聲,唔好再哭啦~

  14. lady也是過來人! 時間係可以沖淡傷痛, 但最重要靠自己撐著. 妳已好叻女喇, 用四個月. lady用了兩年呀, 痴線丫佢. 當作過客, 當人生經歷罷. 我地全部支持妳架嘛, 唔準再count啦, 喂!

  15. 癱晒啦~~~呵呵

  16. 成長路有時幾岐嶮,過咗巖嶄就會平坦

  17. 一路小心呀~~唔好掛住我呀~~
    BYEBYE!!
    上…丫唔係……上機啦!!

  18. 呀! 早抖 ~

  19. 你唔去刻意count咪得羅 .. 得架勒 … sale 自己, sale到自己得為止 … 總之大家會support 你架勒 … ^_^/
     
    一路小心 ~~~~

  20. 明天才是第四個月的開始啊!我希望我真的不需要再刻意的count著日子了。

  21. 好呀 !!  恭喜你 …. 繼續 … 繼續支持你 ….
    時間會沖淡一切架勒 ~
    岩呀. .. 唔好再count勒  ^_^v

  22. 嘩,“淚眼小白”到處都見到你留言嫁

  23. 米米很堅強啊!!知道妳的想法,真為妳自豪.
    短短四個月便能面對到,勁!!
    記住妳自己講過的說話啊~
    下次同妳飲,睇吓妳喊唔喊先


發表迴響

分類

