發文作者:米米 M&Ms | 31/03/2006

享受生活

最近有一位友人對我說:「你現在生活很悠閒,比起以前充實很多呢!」
 
是的,除了仍不夠時間處理案頭那一大堆outstanding的工作以外,如果我可以繼續不用星期六日加班,可以繼續在weekdays時於晚上八時前下班,我頗享受現在的生活。閒時可以寫blog,亦看看你們所寫的,weekend可以到公園跑步,悶了又可以獨個兒去看電影﹝我似乎已經克服了獨個看電影時的失落感﹞或者逛街,比起許多人已經算很不錯了。
 
你呢?你是否享受你現時的生活?

Responses

  1. M&M,
     ~要細細聲講, 係因為在我網誌內不大方便說新感情哩, 新男友會看我的內容, 不想他太多揣測/疑惑. 亦因現階段仍屬不隱定期哦.
    正如小白呀,多利是呀所言 ~有又煩,無又煩咯, 唉.
    妳也要撐著,令自己更開心, 找新快樂呀, 當年我也曾心靈重傷, 萬劫不複……….唉, 一人有一個傷心故事!
    得閒來傾下笑下啦, 吓 :))

  2. 我並不十分享受現在的生活!
    兩年前的感情重創後, 雖已回復得七七八八, 但整個人仍是沒以前朝氣, 人生目標, 和方向感也點點模糊, 知道自己仍需努力 ^o^
    (細細聲 ~雖然現在"剛剛發展"新感情, 但信心仍消極不已 :((

  3. 凡夫:你要繼續努力啊!

  4. 妳真的入得廚房,出得廳堂。煲什麼湯?我也要啊!

  5. 嘩 ~
    真係好乖喎 … 煲湯添 … 
    你自己住架 ?!

  6. 我喺屋企煮飯食呀!今朝咁早起身,係因為要煲湯呀!
    我都不知幾乖,d朋友啱啱走咗

  7. haha. . 不愧為百厭小白 … 吹你唔脹 . .kakakkaka …
    睇黎你今晚又去左威啦 ~~~~

  8. 待業初期我都很不慣孤獨,好在寫blog後識了一班綱友,現在都習慣了。

  9. 哈哈~~係呀,吹咩!!

  10. 正在努力中 …….
     
    佢唔係瞓唔著呀 .. 我諗, 係玩到唔使瞓多D .. kaka …

  11. 約妳看電影?好呀!四月好像有很多好戲上映,到時再約吧!
     
    「天生一對」?我早已看了,ok啊,妳可以遲些買vcd或dvd看。
     
    妳零晨四時還不睡?是否因為昨天下午睡得太多呢?

  12. 我而家都不知幾享受一個人呀!自由到爆
     
    乜你要一個人睇戲呀,約埋我吖嘛.
    喂,妳最近有乜嘢戲想睇呀,我頭先經過戲院,其實都有戲想睇,不過而家記唔起.
    其實我想睇”天生一對”的,原來已經落畫了.:-(


發表迴響

分類

