發文作者:米米 M&Ms | 30/03/2006

滿足的一頓晚飯

今天晚上一位友人相約我與她一起吃晚飯,本來我倆是打算吃雲吞麵的,誰知友人臨時改變主意,決定到一家韓國餐館吃晚飯。因為友人最近比較燥熱,我們決定不吃韓國燒烤,兩個人點了一個石頭飯及一個辛辣海鮮湯麵,心想應該剛好夠吃。誰知我們忘記了韓國餐館是有前菜供應的,一共有八碟,還有unexpected的免費餐湯。當侍應小姐端上我倆ordered的食物時,我差點給那湯麵嚇壞,那個盛載湯麵的碗差不多有一個籃球那麼大。結果我這個整個月也沒有吃過白飯的人吃了一大碗﹝所謂大碗是像盛載雲吞麵那麼大的碗﹞石頭飯及一大碗湯麵,友人則吃了一大碗石頭飯及兩大碗湯麵,還未計前菜啊,吃得我倆的肚皮也快破了。我覺得非常滿足,但友人則…我想她可能只是化悲憤為食量呢!
Responses

  1. 係啦係啦 … 要聽路人講呀 ~~~~~~

  2. 而家勸人唔好做傻事, 搞喎自己身子.

  3. 原來路人A叔叔這麼利害的,失敬失敬!

  4. 當年唔衰得, 一晚十幾杯, 諗起都覺得傻夾蠢.
    wakakaka

  5. um …  一晚3杯 … um .. 都好犀利架勒 ..
    你仲好似話一個week飲三次喎 ~
     
    點都好 .. 身子緊要呀 !!!  你仲要享受生活架麻 … ^_^
     
    哈哈 … 我相信圍內呢到既都無乜邊個大過我lu … 當然除左Dr啦 .. hehee … 

  6. 米米 …
    係呀 … 天空之城呢首音樂真係有點 sad 既感覺 …
    好丫 … 咁大家一齊一覺瞓到天光啦 ~~~~
    早點上床勒 ..你成日都攪到點幾都唔瞓 @_@
    早抖 ~~~~~~~

  7.  韓國餐廳我祇喜歡吃燒烤。

  8. 下次叫埋我幫拖--食
     
    知唔知下面嗰d係乜
     
    ooooooooooooo
     
    我d口水呀!睇到流哂口水呀!又係大大滴架!

  9. 注意明天的blog. B-)

  10. alien : 就係眼大都圍到, 妳話幾勁喇~~
     
    哈哈~~呢排到處都係我哋o既留言版呀
    wakakakakakakakaaka

  11. alien:謝謝妳。
     
    路人A叔叔:我沒有心事,只是想著怎樣抓緊幸福。
     
    小白:捧著肚子便可以走了。但要開始做多些運動及節食了。

  12. 明白 ..原來係你朋友 … 係呀, 有時真係愛莫能助架.  除了為她禱告之外, 做一個好既聆聽者都已經好足夠架勒 ~
     
    我 …  尋晚都係一般乍 .. 好彩就無nightmare .. 前排就不停咁發 ..呢輪好番D .. 希望你都會一路一路咁好D啦 …
     
    小白 ~~~  你丫 ….  傳你個頭 @_@   又唔見你傳染D好瞓比我地 .. =_=""""   話時話, 你對眼咁大, 點會比黑眼圈圍到丫 .. 咪玩啦 ~~~    不過, 你下午就風流快活啦 ~~~~
     

  13. 我有左5個幾月….如果好似你咁食法, 我今日一定可以生得~~~~呵….就生啦!

  14. dr. : 啍~~~我今日唔睬你呀

  15. 見過網絡熊貓未呀, 而家唔駛去Ocean Park 啦

  16. call 埋我幫口嘛~~~

  17. 肥死妳呀~~食咁多嘢,喂..食咁多嘢仲行得郁咩?
     
    都唔知係唔係俾妳哋傳染,我尋晚成晚都好似無瞓過咁,半夢半醒,都無熟睡過,今朝起身我見唔到對眼呀,淨係見到對黑眼圈已經將我對眼包圈晒喇!唔好咁啦,我剛剛先叫做有覺好瞓d咋.

  18. 煩惱放在心中, 只係一個人嘅事, 講咗出嚟咗多幾個人幫手分擔, 壓力都少D. 又一個小天使嚟啦!

  19. alien:昨晚能否入睡?我則又來惡夢,我已經記不起內容,只知夢中有人去世,害得我零晨四時醒來,並因惡夢內容而哭成淚人。

  20. alien:早晨。不是我悲憤,是我的友人悲憤而已,她實在有太多解決不了的事情,我作為一個旁觀著亦有心無力,愛莫能助,唯有幫她禱告。

  21. 米米 ..早晨呀 ~~~
    哈哈 … 你地一定好飽好飽 ~~~ 
    因為得兩個人食 …
    我星期天先食完韓國野 …不過就有叫 bbq … 無計, 老死鍾意bbq .. 哈哈 …  我地都飽都唔郁得 ~~~
     
    喂喂 .. 仲咩仲要悲憤呀 ?!?!?!?  開心D啦 ^_^/   食係人生一大樂事黎架麻 ~~~~~
       


發表迴響

分類

